Egun on!
Gaurko sarreran Haur Hezkuntzako haurrekin errutinak lantzea zer-nolako garrantzia duen azalduko dut.
Errutinak egunero, ohiko eta sistematiko moduan egiten ditugun ekintzak dira. Errutinak denboraren nozioa barneratzen laguntzen dio haurrari, egunaren eta denboraren antolaketa egiten ikasten baitu. Gainera, ohiturak barneratzeak, autonomia emango dio haurrari, jarduerak bakarrik egiteko gaitasuna lortuko du eta hauek egiteko gogoak izago ditu.
Egunero ematen diren ekintza bateratu hauek hizkuntzaz jabetzeko oso urrats garrantzitsuak dira, izan ere, helduak haurrarekin komunikatzeko erabilitako hitzak, keinuak... egunero berdinak direnez, haurrak hauen artean loturak sotzen ditu.
Ikasgelan egunero egiten diren errutina nagusiak hauek dira:
1. "Egun on umeak, zer moduz?" abestia (Haur bakoitzaren izena esaten, protagonistak sentitzeko)
2. Makinista: "Non dago...? Klasera etorri da?"
3. "Ez da etorri" abestia
4. Egutegia: eguraldia, urtaroa, hilabetea, asteko egunak...
5. Abestiak/ olerkiak
6. Ipuina
7. Hiztegia
8. Eskolako arauak: bizikidetza eta diziplina ohiturak
9. Ahozko eta idatzizko hizkuntza
Gaur egun teknologia berriak direla eta, errutinak arbel digitalarekin egin daitezke eta IKTak ikasgelan sartzeko oso aukera egokia da:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina